Odtwarzacz Mp3

sobota, 16 marca 2013

EKO WSKAZÓWKI

Niedawno robiąc zakupy w H&M dostałam ich gazetę. Niestety 3/4 tej gazety to jedynie reklamy ich ubrań, więc nie ma tu nic ciekawego dla osób które lubią sobie trochę więcej poczytać.


Na ostatniej stronie zainteresował mnie jeden artykuł. Mianowicie o ekspertach z modowej branży którzy opowiadają o EKO-nawykach.



"Staram się, żeby ekologiczne myślenie i związane z tym wybory stały się częścią mojego życia. Na przykład rano, gdy zamawiam kawę, proszę aby podano ją w moim kubku termicznym który mam zawsze przy sobie".
Yasmin Sewell, 
konsultantka ds. mody

"Z podróży zawsze przywożę do domu hotelowe mydło, jeśli podczas pobytu nie zużyłam go do końca. W przeciwnym razie wylądowałoby w śmieciach, a to zdecydowanie nie jest korzystne dla środowiska. Jak możecie sobie wyobrazić, mam całą baterię mydeł w łazience".
Isabelle Kountoure 
dyrektor ds. mody, Wallpaper

"Moja uoubiona eko-wskazówka brzmi: prowadź zdrowy tryb życia. Jestem wegetarianką, używam produktów organicznych i ćwiczę jogę. Staram się także spędzać jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu z moim psem".
Anna Dello Russo 
redaktor naczelna, Vogue Japonia

"Zanim wyjdziesz na zakupy, pomyśl. Ja nie ruszam się z domu bez eko-torby - noszę ją zawsze w torebce. Plastikowe reklamówki trzymam w specjalnym pojemniku i używam ich jako worków na śmieci lub wykorzystuję ponownie w inny sposób. Żadna się nie marnuje".
Cory Kennedy, 
modelka i it-girl

"Zanim kupię coś nowego, przetrząsam w myślach swoją szafę w poszukiwaniu przynajmniej pięciu rzeczy, z którymi mogłabym to zestawić. W ten sposób nie kończy się na mnóstwie przypadkowych ubrań albo, co gorsza na konieczności dokupienia kolejnych, pasujących do nich części garderoby"
Victoria Moss,
 redaktorka ds. mody, InStyle

Jak wam podobają się takie EKO-wskazówki? Bo nam bardzo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz